Nice day.....


Heeeej på er..

Igår hade jag en  väldigt härlig dag, träffade Elin
på stan vid halv elva, och då kom Jonte samtidigt=)
Vi gick till Lindahls och åt en varsin macka lr jag gjorde det
och dom åt nån special macka med massor röra o sallad.
Sen fick jag en semla av Jonte oxå, min första i år =)
Efter nån timma gick vi på stan i typ 5 min o kom
på att vi inte orkade med det, så vi satt oss på
Coffee house och drack te och kaffe...
Nathalie kom efter ett bra tag, vi satt där i 2 timmar kanske.
Vi blev uttittade av några människor som lyssnade på våra konversationer
så vi drog därifrån..
Vi rökte o gick vidare till ett annat ställe, vet inte vad det heter
ett litet mysigt ställe iaf..=)  Tack Jonte för allt igår.

Nathalie och jag träffade Henrik på stan sen åkte vi en sväng till Maxi..
Sen låg vi bara hemma o myste..

PÅ Lördag ska jag, Hnerik , Elin och kanske Jonte hem till Kimiz o Mattias och festa lite..
Ska bli väldigt kuuuuuuuuuuul...
Finns rätt mkt saker att se fram emot, i mars åker förhoppningsvis jag, Henrik, Nathalie, Jacke,
Kimiz, Mattias o Pappa på Kryssning, Låter som det kan bli väldigt kul!
Nu får ni ha en bra dag.. Bye Bye!

Jag O Brorsiiii...




















Kommentarer
Postat av: Ida

Hej kusin. allt bra med dig? Du får hälsa till mattis när du träffar han nästa gång. Krampå dig

2009-02-17 @ 10:53:03
URL: http://familjenflinckjohansson.blogspot.com
Postat av: Anonym

fan vilken snygg kille...

2009-02-17 @ 17:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0