My life would suck without you


Hejsaaaan!
Hoppas ni har haft det bra, det har iaf jag haft.
Jag har varit med min Henrik,Elin o Stefan en stund på stan..
Och jaaaa jag hittade ett par lr flera par high heels...
Jaa, men det kommer väl flera chanser o köpa dom =)
Sen åkte jag o Henrik till Maxi o handlade..
Sen blir jag ensam hemma en stund, men då kommer
min lilla sockertopp Elin hit en sväng o dricker kaffe..
Imorn ska jag till Komvux och hämta betygen från kurserna som
jag läste för ett bra tag sen, men jag måste läsa upp ett ämne till.
JAg ska väl göra det i augusti nån gång! Segt men bättre nu än
om flera år.. Det är ju bara ett ämne, men jag tycker att det kanske är roligare o plugga ngt
som man tycker är roligt! Shit the same jag ska göra det ändå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fina är ni :)



Saknar dej syster <3

2009-02-11 @ 17:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0