Min bubbla....

Känns som jag lever i en bubbla just nu,
Det som är jobbigt är att bubblan snurrar o snurrar o jag blir
yr, allt har en mening är det inte så?
Ja.... jag blir snurrig... Men jag får väl leva i min lilla
bubbla ett tag till helt enkelt...

Det va skönt o gråta förrut, det va helt oväntat.
Mamma sa ngt o jag bröt ihop, humöret det är ju i full rulle
iaf.. Men det va skönt.
Mindre lockande o åka o jobba idag men det ska
ändå bli skönt ofå tänka på annat!


Det är en speciell person som fyller 21 idag..
GRATTIS JONTE!
Vi åt lite födelsedags mat inatt vid halv 3 lr ngt, det blev pomme =)
Haha, fyfaaan va jag hade roligt, jag fattar inte vart vi får allt ifårn!
Men jaa, de va skönt o inte behöva vara själv, sen fick vi ju iaf en bra
jävla promenad oxå=) GRATTIS!
Nu vänatr jag på o få ett sms av  Elin, sen kommer mammiii
en snabb sväng!
Byeeeeeeee!




Kommentarer
Postat av: amanda

gumman vad har hänt?:( du ska inte va ledsen :(

2009-02-13 @ 10:10:17
URL: http://mandysblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hjärtat! Hoppas du får en fin alla hjärtans dag. Jag lskar dig av hela mitt hjärta. Puss o kram. Mamma

2009-02-14 @ 06:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0