Ja, vi är nästan jämt tillsammans!


Jag vet att det är enhel del människor som stör sig på min o Elins vänskap.
Och frågan är varför? Varför ska man inte få ha en bästa vän?
Nån som vet absolut allt om en?! Fattar inte det!
Ett tag va vi tillsammans, vi gör si o så, blabla bla!
Well, skit i det ni, vi gör vafaaan vi vill och såäre med det!
Jag vet att snacket går i Norrköping men så är det, det kan man leva med.
Men ska det aldrig sluta? Men visst tycker folk att vi är ett roligt samtalsämne, så
varsegod, alltid kan man glädja nån, men snacka då inte om ngt som ni inte vet ett skit om!
Vi kommer vara kompisar ändå, många har o försöker förstöra.
Men dom har ju inte lyckats, våran vänskap kommer vara förlivet!

I LOVE SHOES
Hihihi, yes ett par till i samlingen =) Happy mee!
Jag älskar skor, verkligen ÄLSKAR!
Undra hur min skosamlig kommer se ut om ett par år?
Helt sjukt mkt skor kommer jag ha iaf =) haha!

Seeeee yaaa!

Me love you ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0