I'm safe up high....


Ibland undrar jag hur mitt liv hade sett ut om jag inte hade valt
det jag har valt, men det är svårt att ta reda på...
Inte för att jag inte trivs lr ngt men tanken slår mig ändå ibland.
Jag kan nästan räkna ut själv hur de hade varit till en viss del iaf.
Men det tänker jag inte skriva om..
Undrar inte ni ibland?

I lördags var vi hos Kimiz o Mattias och festade,
Det va jätte roligt, hahaha det va det verkligen.
Mattias spelade en låt för mig som är väldigt känslig för både han
och mig, jag fattar inte hur han kunde sjunga hela utan att fälla en tår.
Jag bröt ihop totalt! Den låten handlar om en tid i vårat liv som
är hemsk, det är nog faaan det värsta som har hänt mig!
Men jag älskar när han sjunger den, Jag älskar människan i texten
mer än nån annan människa på denna jord!

ja kvällen var rolig iaf!




Jaa, de va det, långt inlägg men det fr vara så nu.
Nu ska jag fixa iordning mig och möta syrran sen till sjukhuset.
See yaaa!
Pusss!

Kommentarer
Postat av: Kimiz

Haha roliga bilder!! Det var kul..men ack så fuller jag blev..helt sjukt!!! Hade lite ont i kroppen igår när jag vaknade!! TACK FÖR EN ROLIG KVÄLL! PUSSS

2009-02-23 @ 12:40:26
URL: http://kimlekander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0