Choklad.....

Det älskar jag<3
Men CHIPS är min favorit, det kommer alltid vara så :)


Bakade chokladbollar på jobbet idag =) uppskattat vill jag lova!
Träffade ju Elin idag på stan, åt kyckling,sallad o ris till lunch, Jammi!
Vi satt o pratade en låååång stund, om allt o inget!
Hon klippte sig igår, väldigt snyggt vart det, hon passar ju
sjukt bra i kort hår, jag älskar kort hår, med häftig frisyr, men ja själv
älskar mitt långa hår, så det får sitta kvar, det hänger ju iaf inte o är tråkigt bara!
Köpte lite nödvändiga saker på stan ;-) sen blev det o skynda sig till jobbet..

Vad ska man hitta på imorn då? Jobbar ju heladagen på söndag,från
morgon till kväll så ingen alkohol för mig iaf, men vi märker..
Meen ni får ha en mysig fredag...Jag ska mysa med min MIN älskling sen...Hörs!

Jag vill ha sommmmmmmar nuuuu!


   





















Jag älskar min familj och alla mina nära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0