Jag vill, jag vill mycket!


Är det bara jag som längtar efter sommaren?!
Den kan ju ta o komma idag tycker ja.
Idag är det svin kallt, bara så ni vet..
Men nu tittar solen fram iallafall, det är ju ett plus i kanten..


Jag har ont i magen, jag är trött, jag är rastlös, jag vill träna nu, jag vill shoppa,jag vill gå på bio,
jag vill åka utomlands, jag vill bara ta bort alla tankar ur mitt huvud just nu..

Förstår ni, känner lite up and down just nu.. Men det ändras nog=)
Jag fick min julklapp av pappa igår,tack så mycket.
Min älskade pappa skjutsade hem mig från jobbet igår kväll, jag fick
ett presentkort=) så nu har jag 3 st på den affären.. haha! Bra skit!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig min prinsessa puss

2009-12-29 @ 12:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0