Baby don't worry,Just hold my hand and never let me go

Det är ju värsta mkt snö ute:) myspys vaaa...
Hoppas det ligger kvar nu, det tror jag.

Träningspasset jag var på igår är såå sjukt roligt, värsta bra musiken är det oxå,
man blir nästan lite partysugen;-)
Det är sjukt jobbigt men det är såå kul, det är ett puls pass..
Min lilla Nathalie kanske ska börja träna med mig sa hon, kul!

Nu väntar jag på att ELin ska vakna, vi ska ner o köpa julklappar, om
jag hittar några, faaan, det är svårt, det är helt tomt i huvudet, jag vet inte vad jag ska köpa..!
Jag har inte träffat Elin sen torsdags, värsta länge nu..
På fredag säger vi förmodligen hej till utelivet i norrköping =)


Nee nu ska jag sminka mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0