3 December!


Godmorgon..
Nu har jag varit vaken i en timma redan, morgonpigg
har jag blivit, konstigt nog, men imorn blir det o vända på dygnet.
Men det ska nog gå bra:)

Igår va jag o Elin på stan, det blev absolut inte som vi hade tänkt oss,men
det kommer väl flera ggr. Det blev inte en enda julklapp, men parfymen jag vill ha
den är jag helt kääääär i... <3 Och ELin blir nästan kär i mig när jag har den på mig:)
hahaha!

Jag vill se luftslottet som sprängdes, heter den så?!?
Det ska tydligen vara superbra, jag vill villl vill se den!!!

Jag kommer aldrig glömma när Elin flytta in hos mig i Ektorp..
Det är en tid att alltid minnas, och ryktet gick att vi var tillsammans.haha!
Vi hade bra jävla roligt där och det gick åt väldigt mkt
tårar där oxå, men Elin o jag fixar allt ihop, vi gör allt ihop oxå;-) haha!
Jag älskar dig o jag läänngtar till tiden runt valborg =) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0