26 December!

Heej, det va ju ett tag sen nu:) har faktiskt inte orkat lr haft lust att skriva..
Men min julafton va jätte mysig o jag fick jätte fina paket att alla nära o kära...

Igår va vi på Otten, Det va faktiskt väldigt skoj..
Idag har jag o Henrik vart på stan en sväng,jysk,maxi o sen till Ikea med Henriks mamma:)
Vi var på jakt efter nya täcken o kuddar, vilket vi kom hem med oxå.. Myspys!
Ikväll händer det nog inte så mkt, känner mig helt slut efter dagen.
Imorn blir det till o jobba, ska styra med lite annat innan jobbet oxå, men annars händer det
inget spec här.. Jobbar varje dag fram till nyårsafton..

Men nee nii, hoppas alla hade en fin jul med mkt paket o godis=)

Love you

Kommentarer
Postat av: Lillis :)

Love u to storis :)<3

2009-12-27 @ 19:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0