15 December!


Hejhej..
Jag har inte hnnit skriva så mkt, har inte så mkt o skriva heller=)
Nu ska jag dra mig till jobbet, ska jobba några timmar..
Sen ska jag träna:)

Det snöar, va mysigt va... Hoppas snön ligger kvar tills söndag, då fyller
lilla jag år.. Glöm inte det:)
Det brukar alltid vara snö på min födelsedag, så det kan det va i år oxå
tycker jag.. För så ska det vara..
Jag är stressad oxå, julklappar???! Inte klar än.... Men det får lösa sig
helt enkelt..

Men ni får ha det bra idag..

Pussssssss på er lovers ;-)


Tänk att jag va där, helt sjukt, och jaa jag kommer tjata om det för det va helt sjukt roligt!
Och vinnarlåten är sååååå bra!
Såå det så, så nu vet ni det!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0