1 december!

Jahaaa, då öppnar alla barnen o alla vuxna barn sin första lucka idag då,
och förhoppningsvis får en jätte go chockladbit lr vad det nu är i dom nu för tiden:)

Det är oxå 19dagar kvar tills jag fyller år, känns helt sjukt faktiskt.
Denna tid förra året, va jag sjukt nervös över vad som skulle hända på min dag,
eftersom jag har en bästa vän som kan göra mig sjuuukt nyfiken oxå..
Men jag lyckas nästan alltid med att få ur henne de mesta, men förra sommaren sa hon
du ska få veta en sak när du fyller år, men det tog inte lång stund innan det kom fram va det var;)
hahaha! Gullunge!!!
www.Candysweet.devote.se


Elin o jag lyckast alltid :) med det mesta, de sjukaste,roligaste, tråkigaste
och bästa sakerna har alltid hänt tillsammans med Elin! =) <3


Kommentarer
Postat av: amanda :)

taaack<3 i miss you tooooo massor!

2009-12-03 @ 15:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0