Today!

Sov verkligen kalas dåligt inatt, kunde inte somna, sov högst 2 timmar!
Men det gjorde inget för jag låg ju ändå i Henriks famn men trött va jag när jag gick upp.
Började jobba sju och slutade tolv, sen fixade jag lite saker.
Sedan blev det handlig på Maxi as always!
Vi var även på Media Markt o jag har nog bestämmt mig för min mobil!
Känner nu kanske tre st som har den, men den är ju så söööt o fin färg!
Yes, jag tror nog att det blir den...

Ikväll blir det bara mysss mys mys mys med naturgodis o myssssssss!
Jag älskar att vara lycklig och känna mig trygg!
Happy mee, happy meee!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för mobil:)? Säg till om du vill köpa den hos mig annars kan jag ordna ett bättre pris:)

2009-08-17 @ 23:36:59
Postat av: Anonym

oj jag som skrev:)

2009-08-17 @ 23:37:21
Postat av: Stephanie

Hej..

Vem är du då?

Står ju inge namn=)

Kram Stephanie

2009-08-18 @ 10:02:10
URL: http://stephanieperttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0