A Sexy Bitch....Damn girl!!

........Yess , I Know


Mina älskade glansiga leggings,vit tubtopp o en stickad tröja och silvriga smycken!
Snyggt!
Vi gick ner till stan, hade hängt undan en typ jacka/tröja på H&M som jag har
väntat på ett tag, men jag köpte den inte, får se ska tänka på det!
Älskar den dock, glansig svart snygg!
Vi gick omkring o kolla o testa lite saker, och bara tog det lugnt!
Vi gick strömmen vägen hem, mysig väg det där.
Ikväll ska vi titta på Oc, Henrik köpte några boxar med Oc idag=) 
Äntligen, vi älskar verkligen den serien!
   



Man kan inget annat en älska AKON!!!!

Kommentarer
Postat av: amanda

guu vad otroligt vacker du va igår gumman (iförsig det är du alltid) jag fick ditt mess, jag är hemma ca 5 imorgon, ska ja ringa dig då?

2009-08-23 @ 21:00:54
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0