Snaaaaaaaart Ledig!

Jaa idag har jag jobbat sista dagen för helgen men
jag ska jobba imorn oxå, sen på tisdag är jag LEDIG!
Förstår ni hur nice det ska bli?! Det tror jag inte ni förstår.... ?!

Nu är jag iaf hemma, lyssnar på musik o raderar en jäävla massor sms!
Jag vill ha min mobil juuu, vet ni...? Om ni vill så får nån utav er mer än gärna köpa den till mig!
Jag lovar jag tar emot den=) Usch... varför ska sånt va så tråkigt att lägga pengar på?
Jag är trött på o köpa mobiler dessutom, det blir trejde sommaren jag får köpa en ny om
jag köper en iår! blllää, det där är baaaaajs faktiskt!

Men nu ska jag gå o ta en rökpause o ringa ett samtal!

Dennna låt spelas på hög volym just nu, love it!


Skriver snart igeeen babies, you love me !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0