Onsdag 19/8

Vad vore livet utan sin bästa vän?


Godmorgon påer.
Lr jag har vart vaken sen sex imorse, började åtta idag :) sköönt!
Åt frukost i lugn o ro,utan stress, sen hann jag till o med sminka mig lite :)
Sen vid kvart i åtta var ELin utanför, så gick vi tillsammans,hon till skolan
och jag till jobbet.. Trevligt!
När jag slutar sen ska jag förbi komvux o möta upp Elin, kanske lunch/fika på stan?!
Och bara prata lite o umgås helt enkelt!
Jag kommer nog att köpa den där mobilen idag kanske?! Jag ahr inte bestämmt mig.
Men jag vill ju så gärna ha den nu! Ja, vi får se sen när älsklingen kommer hem.

Ikväll så börjar ju fyverkerierna:)mys, ska ni titta?
Det ska vi iaf, älskar´t det är så mysigt o stå där o pussas o kramas o hålla om varandra!

En bild från när vi var i Stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0