Mys-Regn

Mmm lite mysigt är det att det regnar, men idag har jag en riktigt depp dag..=(
Men så är det ibland, men ringde 'Amanda o hon piggade upp mig...
Nu ska ´jag hem till henne, sen ner på stan o och jag ska se om jag hittar lite ljus osv..
Måste ju ha lite nytt nu till höstens mörker =)
Sen ska jag fira henne lite så det blir att bjuda min lillis på födelsedagsfika o ge present..!!
Det nii, det passar utmärkt dennna dag, regn,mys en underbar tjejkompis, perfekt!!

Jag passar på att inviga mina adiddas skor som jag köpte innan sommarn på rean på
Stadium, sen har jag en myströja som jag köpte igår på stadium.
Underbar klädsel, skulle kunna gå i det varje dag men det blir ju tråkigt...
Man vill ju uppskatta de mysiga ibland!!
Well, time to go!
Steffi ---- today


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0