Hösten !

Igår gick jag o ELin till Ica och köpte lite gått
att äta på, och läsk så gick vi till Strömmen och satt oss o fika.
Väldigt mysigt!
Vi pratade om hösten, att faktiskt båda längtar lite.
Även fast jag hatar kyla så kan jag inte låta bli o längta..
Det blir ju en liten mysfaktor när hösten kommer, man kan tända ljus o
och mysa med godis i soffan, det kan man ju nu med, men det blir ju lite annat!
Sen så kommer jag o ELin ha mera tid för varandra!
Vilket jag saknar så fruktansvärt mkt.
Vi pratade om förra året, hur många fikastunder vi hade =)haha
typ varje dag! Nee men jag saknar det och jag sakanr våra mysiga fika stunder!
Men det kommer!

En höst promenix-08!

Förresten! Haha vet ni vad jag kanske ska köpa idag!?
--Ett par höst/vinter stövlar, ingen klack utan vanliga!
Sen kan jag ju tillägga att det står mellan två par ena med klack o
värsta snygga, och andra med utan klcak o oxå värsta snygga!!!
Men jag vill ha båda, men lite måtta får det va, så jag köper de utan klack
för dom vet jag kommer användas flitigt,! Inte för att dom andra skulle det men ahh!
Jag kanske köper dom senare!! hahaha! Big Deal va?!
I love shoes, shoes I do adore♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0