Hos pappiiii...

*Igår kväll trottsa jag o H vädret o åkte ner till stan o skulle se fyverkerierna, vi tog med oss
paraply o gick omkring på stan, men det började regna så mkt så att vi åkte till
Maxi o köpte nötter o åkte hem o myste i soffan istället. Mkt bättre!
Vi gjorde ett bra försök iaf, det är det som räknas!!!! *

Just nu är jag hos pappiii.. Kom hit och tog mig en sen liten lunch macka och kaffe!
Jag o Henrik sov verkligen ut idag så frukosten blev lite senare än vanligt!
Meeen faan så skönt det var att sova ut, vi behövde det båda två!
Vi åt frukost,fixa oss sen åkte vi ner till stan o kolla marknaden när det ändå
är fint väder så är det mysigt o gå runt bara, nu är han med en killkompis o ser på
hockey match o jag är hos min pappi, min syster Therese är här oxå. <3

Men nu ska jag umgås lite med dom, sen dra till stan tror jag, sen hem.
Sen senare får vi se vad som sker.. Hörs om några timmar då!
En cigg på detta så blir det ju kalas!'

Musik är det  bästa som finns.
Tänk om inte musiken fanns....Det finns musik till varenda humör.
Jag älskar musik, jag lyssnar på allt möjligt, jag är en allätare ;-)


Kommentarer
Postat av: My

Ni är ett jätte fint par, passar jätte bra tillsammans. Norrk hetaste=) hehe!

2009-08-22 @ 17:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0