Happy-Fredag!

Hej Lovers!!
Today´s look!

Jag älskar detta linne, det har jag fått av Henrik!
Idag kör jag på pumps, long time ago, men idag så åker de på! Lovely!
Idag har jag jobbat på morgonen, nu är jag klar fixad o ska till min underbara Amanda
en sväng o fika o umgås innan jag ska till stan..
Älskar att umgås med min lilltjej, hon är en underbar vän, älskar hennes humor o

hennes personlighet, hon är en vän jag aldrig vill förlora! My little girl<3


Hörs senare... Idag kommer älsklingen hem! Yeeeejjjjj!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt du är gumman

2009-08-28 @ 19:34:28
Postat av: amanda

du ko0mmer aldrig förlora mig! och jag hopaps jag aldrig någonsin komemr förlora dig! <3 tack för det söta smset igår :)pussss hopaps du får en underbar kväll

2009-08-29 @ 15:30:38
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0