Fredaaaaaaaag

Nu är det helg, snart.. endel är lediga andra inte!
Jag jobbar lördag,söndag,måndag!

Igår drack mamma o jag tee o satt i soffan ihopkurrade i filtar, faan svin kallt ute igår!
Vi gick o la oss och vaknade tidigt imorse för o fixa lite saker.
Vi åt en god frukost, och gav oss iväg.
Sen blev det Maxi, åt lite lunch o kollade i affärer, fick med mig lite hem
tack vare mamma=) TACK! Alltid kul med nytt..

Träffade syster på stan o tog en fika efter det,en lycklig liten syster jag fick umgås med=)
Kul o se, jacke,Nathali,jag o Henrik ska på bio nästa vecka kanske,
det bestämmde jag o Nathalie, hii!
Sen när jag skulle ta mitt pick o pack o gå hem så kollade jag till H&M o deras uggs hade kommit in.
Så jag köpte dom=) happpppy meee!
Jag gick runt strömmen på vägen hem,så nu har jag ätit lite o ska hoppa in i dushen,


En bra dag idag vaaa=)
Hoppas ni har det super oxå...
Jaaaaaaaaaaag längtar tills söndag!!! SJUKT MKT!


Min Finaste...
Jag är glad för att du alltid ställer upp och alltid finns där för mig!
Jag älskar dig av hela mitt hjärta ... Min Henrik <3
Du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0