Äntligen Söndag!

Jahaa nu har en vecka gått, jag har typ bott på jobbet en vecka =)
Men vad gör det? Ibland kan det vara värt?!
Min älskade pojkvän kommer hem idag, han har avrt borta från mig en hel vecka!
Puhhh, äntligen kommer han!
Men jag kan även tycka att det är nyttigt att få sakna varandra  ibland, tror det är viktigt i ett förhållande!
Jag tror att man blir starkare som ett par!
Jag har det super bra med Henrik, jag är världens lyckligaste Stephanie tillsammans med honom!

Vet ni, ajg vaknade sju imorse? vafaan! Inte okej, jag började ju lixom elva..
Ja men det var ju inte mer med det, jag drack kaffe sedan gick jag runt strömmen
där jag även sprang på min fina pappa som av ute o motionerade!
Hade jag vetat det hade vi ju kunnat ta en powerwalk ihop! Men komiskt var det!
Sen en dusch,frukost, och sen var det dags att gå till jobbet!


Världens lyckligaste Stephanie =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman va gör du på tisdag? jag är ledig hela dagen om du vill ses och göra något!:) kom hit o mysa puss jag hör av mig tisdag:)

2009-08-16 @ 20:37:02
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0