15/8-09

Igår va jag hemma bara, slappa, drack te och åt lite mörk chocklad.
Kroppen behövde nog en vilo dag,
Jag sov verkligen ut idag oxå, niceee vare kan jag lova...
Satt på mobilem på ljudlös o bara sov.
Var uppe vid elva o åt frukost o städade..Sen va jag ute o gick en sväng...
Nu ska jag bege mig till jobbet, min snälla pappa hämtar mig ikväll!
Då blir det bara o hoppa ner i sängen, o upp imorn o jobba igen!
Inte så kul att jobba helg, men såäre ibland... Är ju iaf ledig nästa! =)

nee nu ska jag gå!
Äre bara jag som tycker att det är lite små kallt ute??

Puss!

Mee and my lady! =)

Kommentarer
Postat av: My

Du har gått ner i vikt va?

Du ser ennu smalare ut nu./My

2009-08-15 @ 22:17:49
Postat av: Anonym

TACK FÖR DET SÖTA SMSET HJÄRTAT <3 JAG BLEV OTROLIGT GLAD :) va gör du imorgon kväll?:)

2009-08-16 @ 14:55:57
URL: http://mandysblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

My: Hej! Ja, det kan stämma, jag har faktiskt fått en till förfrågning på jobbet i veckan. men jag tycker inte det spelar nån roll alls. Jag rör på mig o äter som jag ska och lever med världens finaste kille.Jag kan inte vara lykligare!

Kram!

2009-08-16 @ 15:19:02
URL: http://stephanieperttu.blogg.se/
Postat av: bla bla!

Du blir bara mindre o mindre för var dag som går!!!!! hmm...

2009-08-16 @ 20:11:39
Postat av: Stephanie

Hej.

Ja lite mindre har jag blivit. men resten är din åsikt!

Tycker inte att allmänheten har jätte mkt med det att göra.

Jag bantar inte iaf!!!! Jag är super lycklig o har inte mått bättre!

2009-08-17 @ 05:26:14
URL: http://stephanieperttu.blogg.se/
Postat av: My

Jag var bara nyfiken:-)

Menade iget illa med det.

Ha det gött!

2009-08-17 @ 16:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0