Love Angel, angel, angel, Love

Go kväll...
Jag är helt slut, vaknade vid nio typ imorse o innan jag började jobba gick
jag en promenad ner till stan o solade, sen gick jag ett varv runt strömmen,
Jag satt mig ner på en bänk o lyssnade på musik o bara mådde så himla bra.
Jag satt där i 40min typ, sen gick jag ännu ett halvt varv runt strömmen ,så va det
dags o börja jobba... Helt död i benen va jag, kändes som jag hade sprungit flera mil=)
Men jag älskar o bara vara ute o gå när det är sol...
Henrik o ´jag gick en lång o mysig promenad igår kväll oxå.. MYS!
Jag har även sprungit  bredvid en travande häst i en timma idag, puhh fucking jobbigt de va!

Jag älskar änglar o tycker dom är jätte fina, ibland önskar jag att jag vore en ängel som
bara finns o hjälper andra människor o ser till att inget ont händer dem.
Jag vet att jag har en fin ängel runt mig, jag tror på mina änglar..
Just nu känner jag mig som en utslagen trött ängel!


Kommentarer
Postat av: amanda

du är en ängel gumman!

2009-04-17 @ 12:05:50
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0