Seg i huvudet....

Igår kväll var det jätte kul, roligt folk och jätte trevligt...
Idag vaknade jag vid halv ett, sjuuukt trött o lite halv bakis sådär!
Klockan halv två kom pappa o hämtade upp mig, vi körde bort lite saker från lägenheten...
Jag bjöd pappa på pizza, skit gott, och skit mätt blev jag, hatar o vara så mätt! usch!
Vid fyra åkte jag o jobba.....
Ikväll så ska jag sova hos pappa, i hans nya lägenhet, jätte fin!
Är jätte glad för din skull pappa=) Det kommer bli toppen...

Imorn bitti ska jag jobba, sen ska jag åka o handla med mamma...
Och sen åka till jobbet igen....

Hörs sen kanske!

Jag saknar dig ELin....Masssor!
Jag ringer dig ikväll!

Riktig Vänskap För Alltid !!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Eliiin

miss you too...jag som ville att vi skulle sitta in the sun idag!!!

men det får bli en annan dag då.

Hoppas du får en bra dag gumman puss o baja:P

2009-04-06 @ 11:32:56
URL: http://candysweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0