Mys på hög nivå;)

Igår hade jag jätte mysigt...
va på stan med ELin o fikade o shoppade lite =)
Vi köpte smink, nått klädesplagg, jag köpte ett par solisar.
Elin fick välja ut dom, sen la jag undan ett par gladiatosandaler med nitar på..
Dom ska jag köpa idag.. Sen köpte jag o nathalie våra bröllops skor som vi ska ha när
vi är vackra tärnor.. Jätte fina klackisar!
Köpte inte så mkt mera, jag vill vänta tills jag o Henrik åker till
stockholm på måndag en hel dag, så kul ska det bli, värsta mysigt!
Sen på kvällen åkte jag o Henrik på Drive in bio =)
Mysssss!
Me today

GÅRDAGEN
Hhihi! Sötis ELin!



Hiihihi fina solisar vi har vaaa=)

Elin o jag hade riktigt mysigt igår, en perfekt dag med andra ord,
vi avslutade dagen med 2 st päron cider.. Den smakade bra må jag säga !!!

Älsklingen på Drive In Bio:) Vet ni hur mysigt det va? Hahah!
Man fick faktiskt gratis läsk o popcorn o godis bilar,
Vi fick 4 lr 5 påsar med godis bilar =) hahaha! Smaskens!
Filmen hette Rally Brudar, den va faktiskt rätt rolig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0