MY DREAM

Go kväll!

Jag sitter hemma och väntar på att Henrik ska komma hem.
Jag har duschat o målat naglarna, bytt  vatten till våra fina tulpaner!
Tulpaner är så fint, dom förmedlar glädje tycker jag, färgstarka o jätte fina!


Idag träffade jag syrran en sväng innan jag började jobba...
Vi letade present till Jacke, vilket vi hittade oxå=) Vi gick till Apoteket, där köpte
jag min nya favvo dryck med massor vitaminer o minelarler i..
Den stärker även naglarna o hår.. Det släcker törsten o är super fräch o god.
Den finns även på att köpa på andra ställen oxå.


En av mina drömmar är o vara lycklig på riktigt och känna att nån verkligen älskar
mig för den jag är, och den har slagit  in, Henrik är verkligen jätte fin på alla sätt.
Han får mig att skratta varje dag o jag mår så bra i hans sällskap.
Jag älskar honom verkligen! Mitt värdefulla älskade hjärta.!



Nu får ni sova så gott!
Hörs!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0