Hej solen....


Igår åkte jag till mamma i Stavsjö, blev inget natt jobb så
jag tillbringade min tid här ute, mysigt o slappt...

Jag har nyss duschat o ätit lite, mamma o jag har vart ute på en lång promenad, så skönt...
Solen skiner så det kan ju inte bli bättre förrutom att min älskling kan komma hem
då skulle allt vara perfekt =)

Snart ska vi åka in till stan, blir att jobba kväll för mig...
Ikväll ska även Elin sova över , mysigt vaaa?!
Hon får väcka mig imorn bitti så jag kommer upp till jobbet...
Sen ska jag vidare o plocka ner till saker i lägenheten, så det är klart tills söndag då allt
åker ut.... Så har jag det klart.....

Men ha en jätte bra dag i solen =)

Jag älskar dig hjärtat, saknar dig så det gör ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0