Fucking irriterad...

Jaa, det handlar om skor!
Jag vill ha ett par skor från hm.. jätte söta sandaler..
Nu tänkte jag att jag skulle skicka efter dom från deras hemsida,
men jaa då har dom bara skorna i vitt jag ville ha dom i svart!
Jävla balle!

Ibland kan ajg bli så förbannad på sånt!
Jag ångrar mig att jag inte köpte dom i Finland där jag såg dom..
Men det är ju bra o vara efterklok!
Undra om det finns nån som älskar skor lika mkt som jag.....Tvek!

Men men, nu har jag lite o stå i här!
Men jag blev irriterad så ville bara att ni skulle få ta del av den informationen=)
Ses o hörs då!

Dessutom har vi haft lite kalas idag o jag har jätte ont i magen, men det kan ju bero på att jag
åt några chockladbollar =) Men det va gott...... Typ ätit chocklad heladagen..
Humöret är sådär, undra vad det är för vecka som är påväg?!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0