Bio - Time

Weeeeej... Yesss ikväll ska jag o Henrik på bio...
Så mysigt, jag älskar bio, bara själva grejen är mysig tycker jag!
Lite godis lr popcorn o bara slappt =)
Ska komma på ngt o ha på mig bara..
Den börjar nio så vi ska väl dra oss om ett tag....




Har haft lite mysfika med ELin idag o en sväng på stan, köpte ett par jeansleggings men
jag ska nog byta lr lämna tillbaka dom, vi får se....
Just de hämtade mitt läppglans idag, det ska göra läpparna fylligare.
Jag tror de är jätte bra, det är från Too faced, har prövat de förr, men bara en gång.
Det verkar väldigt bra.... Dags o byta om, see you..

Kommentarer
Postat av: syrran

Jag älskar dig bästa syster <3

2009-04-22 @ 18:27:26
URL: http://nathalieperttu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0