Underligt!


Fy för att gå upp på morgonen, jag blir alltid morgontrött på vintern!
Men hur pigg som helst på vår o sommar! Men
Jaa, sista dagen idag då på några veckor..
Vi får se vad tiden har att visa.. Men kan säga att lite underligt känns det.
Men jag är samtidigt glad o det ska bli kul, lite variation tycker ju jag om!

Klockan tolv blir det att träna, möta Nathalie som ska gå igenom min garderob
och se om hon hittar sig ngt kul att ha på sig imorgon på idolfinalen.
Jobbar delat idag så jag ska till jobbet igen i eftermiddag!

Igår kom mina fina uggisar! Love love! Helt underbara!
Vet ett par till skor jag vill ha,så kanske köper dom i stockholm.
Jag och Henrik va på stan igår, åhhh jag blev så kär i en jacka!
Vi får se hur det blir med den saken...


Min sötunge!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är söta ni två :)

2010-12-10 @ 18:54:23
URL: http://emeliesuhonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0