Paket imorn???

Jag ska snart gå o lägga mig, är rätt trött.
Jag har jobbat o raskat runt strömmen idag, me like!
Jag rensar mina takar när jag går, det är så skönt!
Men iaf, jag beställde nämligen ett läppglans från Eleven.se
och jag hoppas på o få det imorn =) Weeeeeejj!
Läppglans skulle jag aldrig klara mig utan, började med det innan lekis o har haft det
på mig det varje dag...I love it!

Undra när jag ska få tillfället att inviga mina älsklingar från Bianco?!

Ca : 13cm klack o ca: 3cm platå..
Jag äl käääär i dom, jag bara älskar dom...

Puss o kram/// En tröttis Steffi...


Kommentarer
Postat av: Sophie

Du ska vara glad över din fina kropp..

Go girl.

Kram/ Sophie

2009-04-21 @ 00:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0