I love myself - so suck it up bitch!

Ehhh, haha jaa, komentarer efter komentarer om att jag är för smal, ´att jag är förkort,
vad jag egentligen äter, varför jag inte är fet för jag äter så mkt chips o chocklad,
Om jag har kompisar, om jag tycker jag är snygg osv osv....

Oh my god! Jag vet att det handlar om avundsjuka, vissa av er iaf.
Endel vet jag vilka ni är redan, där ligger det bara avundsjuka.
Jag är smal och jag varken vill gå upp i vikt lr ner i vikt.
Sen så rör jag faktiskt på mig, jag är ute o går och går även powerwalk lr vad
jag ska säga går väldigt raskt iaf o joggar i mellan varven fasst jag har fått tillsägelse om att jag inte ska
jogga, men iaf jag är ute o går så fort jag känner att jag har tid.. Sen så rör jag mig väldigt mkt vardagligt
Jag vill träna mer men jag tycker om att gå powerwalk o bara gå lr jogga lite.
Har ni yttligare några frågor lr vad är det ni inte förstår?
Skit i min vikt o vad jag äter, jag mår bra, tänk på eran hälsa o skippa bantning det
är inget jag tycker om, ät nyttigt o rör på dig så mår du mkt bättre.

Jag trivs bra med mig själv, alla har dåliga dagar, ävren jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0