I'm finally getting better.

Det finns en låt som alltid gör mig glad och ledsen på samma gång.
det är Chris Daughtry- Over you
Det låten fastnade jag för när den kom, och jag lyssnar fortfarande på den.
Jag älskar den, det måste vara en av världens bästa låtar!
Den är helt underbar! Den har hjälpt mig genom mkt.
När det känns jobbigt o jag är nervös lr mår dåligt lyssnar jag jämt på den..
Den har spelats hela morgonen, jag blir lyckliga av den...Samtidigt som jag
kan bli jävligt ledsen! Men jag älskar den ändå!

Nu är jag klar....
Nu är det dags att dra sig... Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: syrran

haha du är ju rolig :D , jo ett jävla bra val !:D älskar dig syrran <3

2009-04-14 @ 14:28:35
Postat av: AMANDA

söööt söööt sööt:)

2009-04-14 @ 14:46:39
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0