Weeeeejjjiii!


Hej!

Jag har köpt julklappar idag till min älskling o till Nathalie o Pappa.
Mammas är redan klar! =)
Elin fick hålla mig sällskap idag, lika kul som alltid.
Jag har en julklapp som jag ska köpa imorn, till Min syster Therese.
Sen var det dags för o åka till jobbet. Men vi hann äta lite på Mc Donalds ...
Det är lixom jul på Onsdag, känns inte så¨faktiskt, lr tycker ni det?
Men det blir nog mysigt.

Jag fick dom där skorna som jag skrev ett inlägg om.
Jag fick dom av Henrik på min födelsedag, jag vart super glad =)
Haha, jag va så arg att jag vart hindrad o köpa dom, men jag vart
helt sjukt glad när jag fick dom... Hihih, Jag älskar dom!
Vi får gå ut på krogen snart så jag får använda dom =)
Alla min presenter var jätte fina, o allt hade jag önskat mig, så det kunde inte bli bättre.
Jag vart jätte glad av alla som firade mig, det märks då vilka som verkligen tycker om
en o tar sig tiden o fira, o det bästa va att alla som jag verkligen bryr mig om kom =)
Jag ville inte att helgen skulle ta slut. Det va så kul o umgås med alla som jag älskar.
Det är iaf ett minne för livet, ingen har nånsin gjort ngt så fint
för mig som denna helg, TACK ALLA!

Vad händer på Nyår?
Jag lägger upp lite bilder ikväll när jag slutar o kommer hem!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0