Måndag natt.......


Jag slutar aldrig förvånas, seriöst?!
Well, jag kanske ska följa mammas råd snart.
Låt mig vara för faaaan.


Idag va jag o Elin och tränade, sen gick jag en lång promenad.
Känns väldigt bra =)
Sen har jag typ sovit, började jobba vid nio.
Så jag fick iaf vara lite med min älskling innan jag började jobba..
Imorn ska jag träffa Elin en sväng, fixa lite med julklappar o så.
Sen ska jag nog träffa Henrik?!?!  Tror jaa.
Lr just faaan, jag o Elin ska ju köra ett spinning pass imorn eftermiddag ju..
Såå himla kul, glömde nästan bort de.
Vi får se hur dagen blir helt enkelt.

Jaa men ni, vi hörs imorn...
Heeeej!



Kommentarer
Postat av: Jonni Keisu

Jag låter dig vara ifred om du slutar snacka skit om mig till folk, men fortsätter du med det så får ni stå för konsekvenserna. Nu har jag varnat dig för sista gången!

2008-12-16 @ 05:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0