Sött hårband....Sweeet!..


Idag så köpte jag några söta hårband...
Ska ha ett på mig imorn kanske, om vi ska åka till bror min o fika
sen ska jag ha min tröja jag fick i present av Jonte =)
Det är kul o ha lite olika sorters kläder, variera lite med stilen.
Ändra sminket, håret,  nån cool håruppsättning..
Det är kul o se lite annourlunda ut,
Det är inte alltid kul o se likadan ut varje dag, Go Girl!! Våga pröva!
Hoppas de blir nån fika imorn!!!

Min andra Monki tröja o ett av mina söta hårband!

Undra hur nyår blir !!??

Kommentarer
Postat av: amanda

åå va fin du är på bilden gumman, som alltid det vet du!:) supergulligt hårband, såg en sån uppsättning i en katalog, asfint! Gott nytt år igen <3

2008-12-31 @ 14:14:37
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0