Snart nytt år....


Såååå skönt det ska bli med ett nytt år, det här
året har varit mitt bästa på många sätt o mitt jobbigaste på
andra sätt. Men det bästa med det här året är ju självklar att
jag träffade min Henrik.
Men det finns hur mkt jobbigt som helst med det här året oxå.
Men det nya året blir nog bättre, hoppas vi!

Idag va Elin o jag på stan o shoppade lite.
Vi gick o åt lite mat, sen in i affärerna igen =)
Vi hade väldigt rolig, sjukt mkt folk bara.
PÅ kvällen fick jag ett ryck o gick ut o gick en runda.
Jag älskar o gå ut o gå, helst i snabb fart, med musik i öronen.
Jag mår super bra efter en promenad, o jag är mkt gladare oftast =)

Men nu ska jag hoppa i säng.
Ska försöka komma upp skapligt imorn.
Jag ska ner till stan o sola, gå en runda runt strömmen
om jag är pigg o glad, sen hem till älsklingen o duscha.
Sen får vi väl se vad dagen bjuder på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0