Det Finns Bara En Av Dig, Älska Dig Själv.

OHH - YES - I - LIKE - IT - BABY

******

Patetiska människa......
Du behöver inte ens tilltala mig, inte ens läsa min blogg.
Alla i min närhet vet att du är en löngnare.
Och ditt skit snack som du går runt o säger till folk
det skiter jag fullständigt i.
Jag vet ändå att du ljuger, Inget ovanligt!!!
Kommentera inte min inlägg, du skämer ut dig själv.
Jag är djurvän, det vet alla som jag umgås med.
Sen är du oxå det, men jag vet inte vad för djurvän?!.. aaa, tänk om!
Jag skiter i dig, men om du ska gå runt o snacka massa jävla
skit om mig så behöver du inte kommentera.
Sen köper jag ett par skor tll mig själv om jag vill, det ska du
inte ens bry dig om.....
Förstå nån gång att jag vill inte ha med dig o göra nånsin igen!!!!
******

Hoppas ni har haft en bra dag, min har vart lite upp o ner!
Träffat Elin, tack gud att hon finns, min glittrande ängel <3
Stressad med julklappar, det är svårt o irriterande när ingen
vet de önskar sig. Skulle ju vara en fördel o veta det.
Men önskar de sig inget så får vi väl se vad det blir.

♥ Henrik, jag älskar dig av hela mitt hjärta ♥
♥ Du gör mig lycklig.♥

YES - OF COURSE - I - THINK - I´M-  SEXY

Haha, ja men ni ha det så bra, vi hörs sen lr imorn!


Kommentarer
Postat av: Anonym

you are beautiful :)

2008-12-19 @ 11:43:42
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0