Nathalie o Stephanie dag.....

Kärlek är det bästa som finns...  Jag älskar dig!



















Igår va jag med Nathalie hela dagen..
Vi yrade runt på stan ett bra tag.
Vi åt sallad  o satt o pratade i timmar =)
Jätte mysigt, lite senare avslutade vi allt med att ta
en kvälls fika... Det va roligt att umgås med lil syrran en hel dag.
Det behövs ibland..
Jag älskar dig nathalie.

Jag köpte nya  jeans leggins o en ny lång t-shirt igår.
Tyckte jag va värd det faktiskt.

Min nya tröja... lite cool vaa =)

Nathalie ä'r världesn bästa syster. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbar dag med dig syrran, med många skratt =) Kändes bra att prata av sig lite,

eller vad säger du ? =)

Måste göras om snart, Du är bäst Stephanie !

JAG ÄLSKAR DIG <3

2008-12-09 @ 13:48:55
URL: http://myzit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0