Mysig Jul..


Jag har fått jätte fina julklappar av Henrik som jag kan visa senare lr imorn.
Jag har iaf firat jul med Elin o hennes släkt i Mjölby.
Var bara o hoppa upp ur sängen tidigt imorse, tåget gick vid nio.
Hade det jätte mysigt, o ELin har en jätte härlig mormor, jag fick
tillomed ett paket =) såå söt!
Hade inte Elin funnits idag så hade jag gått under.
Nu har vi kommit hem o nu är vi hos Henrik o ska dricka lite glögg.
Sen ska vi ha julmys med våra boys.
Det va om dagen än sålänge.

Till en annan sak då!
Håll inte på o klanka ner på min bästa vän.
Ni vet inget o hennes planer, eftersom *ni/du* inte ändå kunde komma.
Så va fan spelade det för roll om ni/du inte ens kunde ta er tid.
Blir även irriterad över snacket som blir efteråt för att jag säger vad jag känner
o tycker, det är inge fel. Men tydligen va det ett misstag, man kanske ska hålla käften, men tycker
att det är konstigt att snacket blir så eftersom det är ändå personer som tillhör
min familj, men okeeej då vet jag hur läget är härdanefter!
Men det är klart du/ni hade ju redan bestämmt en annan fest! Oooups!
Jag skulle inte skriva allt det här om det inte va för
att snacket går runt på Facebook och även inom min familj.
Skvaller skvaller verkas tycka om.
Men eftersom inte ens du/ni kan ta det själva med mig utan
ber nån annan ringa/prata o till o med skvallrar runt så skriver
jag det här på min blogg! Men jag blir fruktansvärt arg
när du/ni inte vet ett skit om det som skulle ske, så tycker jag personligen
att ni inte bör öppna munnen utan då kan ni lika gärna hålla käften!

Lite Bilder från idag




Hörs sen...
Puss o bajs!

Kommentarer
Postat av: amanda

SNYGG TRÖJA GUMMAN!

2008-12-25 @ 18:47:06
URL: http://mandysblogg.blogg.se/
Postat av: mattias

tack syrran.....

2008-12-27 @ 21:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0