LET'S - COME - OUT - AND - PLAY - BABY



Jag är bara lite trött idag, sov inte alls mkt inatt!
Men som tur är jobbar jag bara till ett, så det är ju lugnt!
Har inte bestämt mig om jag ska åka ut till Stavsjö idag lr inte.
Ska ta o ringa mamma snart o se vad hon säger.
Allt bli så stressigt ju, vi får se helt enkelt, det löser sig!

Men om jag hinner så vill jag sola och gå till naturapoteket
Och köpa såna där crips lr vad dom heter, typ som knäckebröd fasst mindre.
Aja, hoppas nån fattar vad jag menar!
Men vi kan ju höras senare, ska ta o ringa Elin nu o kolla så hon är vaken.
Britney spears nya skiva är jätte bra, Speciellt Circus o Unusual You
Många fler låtar är väldigt bra oxå.
Hörs senare, Bye!
(
Snygga bilder ni fick se inatt va ?!?! )

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaa alla bilder va fina men tycker du kan byta ut den på mig va :D

2008-12-23 @ 13:49:19
URL: http://ringqvistsblogg.se
Postat av: jonte

klart vi ska ;)

2008-12-23 @ 13:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0