Jävla idiot skor jävlar.....

JAG ÄLSKAR KLACKSKOR

Åhh jag blir galen på mig själv..
Jag sitter o tänker: nej jag ska inte gå in på Nelly.com o kolla på skor!
Jag har nämligen inte köpt en ända julklapp , lr jo nästan klar med en.
Men ändå, men aa självklart ska jag ändå gå in på sidan o kolla på skor.
Och självklart hittade jag ett antal som jag vill ha, men jag tänkte jag kan
ju köpa en julklapp till mig själv?! hahah, lr hur?
Dom va ju inte så dyra lixom, 399kr plus frakt o så men det blir inte så dyrt!

Men så va jag o Henrik på Din Sko o jag pröva ett par
jäääätte fina klackisar, lr Henrik typ tvingade mig o pröva dom. =)
Men iaf, dom kostade typ 400 lr ngt...
O jaaaa jag vill ha dom, men han tyckte inte att jag skulle köpa dom, vilket va bra för
jag ska inte köpa skor just nu....... men jag ångrar skiten ur mig, för dom
kommer säkerligen vara slut snart.
Men när jag är klar med julklapparna så ska jag FAN köpa ett par
SKOR!!!

Jag älskar skor och skor älskar mig =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

####gullunge#####

Älskar deeej

2008-12-18 @ 13:51:06
URL: http://candysweet.blogg.se/
Postat av: *

vad är det jag läser på din blogg?

jo, att du funderar på att köpa nya skor......



hur sjuk är man inte när man inte tar ansvar för sin katt och låter en annan betala hela summan för att du måste köpa julklappar. du vet vem jag menar.



som jag sa till honom, katten var aldrig din utan hans. han tog hand om henne, mata henne, kelade med henne medans du bara sket i na.



katten kostade 1000kr att lämna in och du skulle bara betala halva summan, men NEEEEEEJ!



du kallar dig själv för djurvän men i själva verket är du en djurplågare.

2008-12-18 @ 15:45:59
URL: http://*
Postat av: amanda

ehhh hell yeah give me some shoes;)

2008-12-18 @ 17:00:18
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0