Ja,skaplig natt jag hade....


Hahha ibland vet man inte vart man ska ta vägen.
Vet varken om man ska gråta lr skratta....
Tänk att man kan ljuga så man tror sig själv?
Hur är det möljigt??
INTE EN FUCKING ANING.....

Men nu ska jag snart till stan o fixa en sak, sen får vi se, en varv på stan kanske.
Ska träffa Elin o Anna en stund...
Jag är iaf klar, vill lixom ha klackisar idag, men nee, det får bli imorn lr ngt.
Big deal egentligen, men för mig äreeee det =)
Ska ju hem en sväng imorn med efter jag har träffat mammiiii....

Tack för idag pappa, du är verkligen världens bästa pappa.
Det va inye meningen o ställa till besvär..
Men du är iaf räddaren i nöden, min underbara pappa.
JAG ÄLSKAR DIG!

With Love /// Stephaniiiiiiiie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är vacker min älskade syster <3

Hoppas du mår bra! Ses snart ?

Jag älskar dig, alltid ! <3

2008-12-16 @ 16:01:17
URL: http://myzit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0