Jag vill ha en Volumemaster.... Tack!

Jag vill verkligen ha en sån ju, den ger volym i håret.
eftersom jag har långt hår så skulle den passa mig utmärkt.
Älskar långt hår med volym i, inte tråkigt hängande hår
som bara hänger utan nån glans eller volym.
Visst det kan vara as snyggt med o platta håret, men inte så
så att det bara hänger o ser fult ut!  Well, jag vill ha den, liten, praktisk o söt.
Jag har kollat på den nu några ggr på Media Markt


Ja, vad gör jag uppe? Jo jag har väldigt mkt som snurrar i huvudet.
Egentligen skulle jag bara vilja ligga i  sängen hela dagarna md täcket
över huvudet o gråta, men jag går upp för jag vet att jag har en helt fantastisk underbar
pojkvän som jag älskar o vara med, som får mig att skratta ett antal ggr varje dag, han
får mig att känna att jag är värdefull o älskad, han finns alltid vid min sida,
jag älskar att umgås med honom, han får mig att må bra o jag har
fruktansvärt roligt tillsammans med honom, en helt underbar o mysig människa!
Skulle inte jag haft Henrik  så hade jag gått under.

Lite bilder då, från lördagen...










Nu vet jag vad riktig kärlek är <3
Mer bilder en annan dag. Har endel lixom

(---Elin räddar mig alltid, du är verkligen min glittriga ängel--)
En godnatt puss från mig!






Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaa STeffi ta bort den fula bilden på mig!1 haha ush ush;)

2008-12-23 @ 18:04:32
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0