I - Like - Sexy - Girls...

Kvinnor är den sexigaste varlesen,
Eller hur...?!

Uppe sent igen, satt o pratade med ELin i tele, tiden sprang iväg..
Har handlat lite på mellandags rean.
Älskar  tröjan som jag köpte på cubus, vit o röd randig.


Vi hade roligt med kamerorna oxå...

Har ni något nyårs löfte?
Det har inte jag men jag ska göra en lista på saker
 som jag vill tex:
Jag vill träna o motionera mera 
(Fick ett tränings kort i julklapp)
Jag vill bli nyttigare o minska på sötsaker
•  Jag vill ha masoor av positiv energi
• Jag vill träffa min mamma oftare
• Jag vill att Henrik ska verkligen ska förstå
hur mkt han betyder för mig o hur lycklig han gör mig
• Jag vill ha en Steffi o Elin dag en dag i veckan, då
bara hon o jag umgås o bara umgås =) LOVE

Ganska bra saker va, tror nog att alla dessa saker kan gå igenom.
Jag ska iaf verkligen försöka, jag VILL det o så blir det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0