I can't believe how things can change so fast


Hejsan..
Jag har haft en helt great dag..
Träffade Pernilla och fika, skit kul o träffa henne =)
Sen kom Elin, vi gick till Fräcka Frökens o delade på en
tonfiskmacka och pratade om allt som vanligt, helt underbart skönt o
få prata om saker som man tänker på...
Jag älskar dig gumman.
Sen köpte vi en lussebulle oxå, inte så god, men den gick ju ner.
Nu sitter ví hemma hos Henrik och planerar nästa vecka, vi ska
nämligen träna då, vi ska träna 3 pass, vi börjar imorn.
Ska bli riktigt nice, och sååååå himla roligt.
Visst vi har varit väldigt duktiga med powerwalks o så, det ska vi fortsätta med oxå.
Men nu ska vi verkligen börja på riktigt med lite allt möjligt.
Orkar inte skriva om det nu, det är en hel del, tar det imorn lr nån annan dag.

Nu kom min underbaraste Henrik, jag älskar dig gubben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0