Hur i helvete kan du????


Sjuk människa!! ..... No shit!
Jag lovar dig, du kommer tycka synd om dig själv.
Visa respekt människa, lr jag kanske ska säga monster!
Men du verkar ju inte veta vad respekt är.
Sorligt!
Men man kan ju inte lära gammla hundar sitta, så man kan ju inte förändras över
en natt till en helt ny människa, o det har vi alla fått bekräftelse på nu.
Nu har min familj insett vad det är jag menar.
Dina kommenatrer berör mig inte ett dugg heller !!!!!
Har nämligen fått 2 st kommenatarer i de andra två inläggen nedanför!

Men ha en bra kväll...
Jag har haft en skit rolig dag, lite trött men haft kul!
Va på stan med Elin o Anna, sen på Maxi med Henrik <3


















Puss o heeeeeej!






Kommentarer
Postat av: Sanna

Låter inge bra.

Vem är det för människa?

2008-12-16 @ 21:29:26
Postat av: Anonym

Ja det hoppas jag med . Nae det är lika bra att du inte vet ngt ;)

Jag mår bra , o hoppas du mår bra , även fast det är en tuff tid . jag förstår dig, och ja han är sjuk steffi ! Jag älskar dig <3

2008-12-16 @ 21:50:20
URL: http://myzit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0