Hatar mardrömmar.....


Blää, mardröm nu igeeeeen... WHY?
Faan jag ska ju upp vi halv nio imorn.
Gick o tog en cigg sen så blev jag pigg..
Aja, shit the same.
Jag ska snart gå o lägga mig hos min älskling.
Tyvärr ska han upp o jobba skit tidigt imorn så det blir inge mys
i sängen imorn bitti inte.. To bad! =/

På onsdag firar jag o mamma min födelsedag, även fasst jag fyller
på lördag, men jag måste fira innan helgen, för jag måste va ledig fredag,
lördag o söndag... fråga mig inte varför men Elin o Henrik har
bokat mig, vet inte vad som hittas på men det märks väl då..
Inte ett dugg nyfiken... Nerååå, håller nästan på o bli dumihuvudet på det
här.... hahaha....
Imorn blir det promenader o träning.
Sen ska jag jobba..
Men hoppas ni sover gott.. Natinatt!

Kommentarer
Postat av: ida

hej kusin.. allt bra med dig? va länge sen man såg dig.. Hoppas att du får en bra jul.. Kram ida med barnen

2008-12-15 @ 14:34:48
URL: http://familjenflinckjohansson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du är oxå fin systeryster <3

2008-12-15 @ 15:35:35
URL: http://myzit.blogg.se/
Postat av: Anonym

älsklings tjejen=)

2008-12-15 @ 21:39:08
Postat av: Anonym

älsklings tjejen=)

2008-12-15 @ 21:39:16
URL: http://candysweet.blogg.se/
Postat av: Jonni Keisu

ful du var på bilden, du var snyggare förr...

nu ser du bara ut som ett skelett. Börjat käka papper igen eller?

2008-12-16 @ 02:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0