::: HAPPY :::


Me Happy


Tack AManda för idag, tack för den goda kladdkakan...
Me Love Yaa!

Jag är så jävla lycklig, jag älskar min Henrik.
Vi har lite jul fest här ikväll, mysigt =)

Imorn blire stan med Henrik o Jonte, jag ska få en födelsedags
 present från Jonte imorn förhoppningsvis om han
 inte är för bakis, för han är fan inte nykter nu=)  jhiiihi
Men jag hippas han föler med, för vi ska äta ute oså oxå, enligt planerna idag,
men det kan ju bli annat imorn... Vi får se!
Det skulle vara väldigt mysigt  iaf.

HENRIK - JAG ÄLSKAR DIG <3

Happy Me

Jag o min underbara Älskling, me love you...
Jag Älskar Dig!!!

Kommentarer
Postat av: amanda

varsegod gumman! alltid lika mysigt att träffa dig!<3

2008-12-27 @ 17:20:15
URL: http://mandysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0